Chcesz zwiększyć ruch w swoim salonie kosmetycznym przed świętami i w okresie noworocznym ? Nic prostszego! Przedstawiamy kilka świetnych pomysłów na to, jak przygotować specjalną świąteczną ofertę i jak zachęcić klientki, by skorzystały z usług nie tylko w tym gorącym okresie, ale również w kolejnych miesiącach.
Coś na przedświąteczne zmęczenie
Okres przedświąteczny często obfituje w duży stres, dlatego twoi klienci z chęcią skorzystają z zabiegów aromatycznych jako części masaży relaksacyjnych np. ciepłym miodem, czekoladą lub we dwoje w otoczeniu kojącej muzyki i blasku świec. Pamiętaj o tym, by wybrać najlepsze łóżko do masażu lub stół do masażu , dając klientom możliwość pełnego relaksu. Chcesz rozwinąć swoją ofertę? Kapsuła kosmetyczna to wielofunkcyjne urządzenie do dużych salonów i hoteli, które docenią wszyscy wymagający klienci.
Zadbane dłonie i stopy
Na święta i na Sylwestra koniecznie przygotuj specjalne zabiegi na dłonie oraz na stopy. Warto zaproponować klientkom zabieg pielęgnacyjny stóp, który pozostawi je gładkie i zrelaksowane. Co z dłońmi? Pomóżmy je zregenerować klientkom przez oksybrazję, fotoodmładzanie lub kąpiel parafinową zabieg parafinowy . Zaskocz swoje klientki pięknymi świątecznymi wzorami manicure! Zobacz inspiracje lub sama stwórz kilka ciekawych propozycji nawiązujących stylistyką do Świąt. Kultowe kolory to butelkowa zieleń, czerwień i złoty. Możesz znaleźć mnóstwo pomysłów klikając tutaj 80+ Subtelne świąteczne stylizacje ideas in 2020 | paznokcie, ładne paznokcie, świąteczne paznokcie
Zabiegi na twarz
Podstawą pięknego wyglądu jest wypoczęta i zadbana cera, dlatego koniecznie zaproponuj klientkom świąteczną sonoforezę , która dotleni i nawilży skórę. Zawsze miej pod ręką profesjonalne kosmetyki dopasowane do skóry klientek. Sonofrenezadoskonale ujędrnia mięśnie, eliminuje zmarszczki i odmładza skórę przez głęboki mikro-masaż.
Zachęć klientów do odwiedzin
W okresie przed i po świątecznym koniecznie pomyśl o przygotowaniu specjalnych voucherów na zabiegi lub bonów np. na pierwszy zabieg (od określonej kwoty). Jeśli do tej pory nie miałaś ich w ofercie, to najlepszy moment na to, aby je wprowadzić. Zadbaj o każdy detal – piękną grafikę, elegancką kopertę, by obdarowana osoba poczuła się naprawdę wyjątkowa. Możesz także rozważyć różne promocje okołoświąteczne, szczególnie na mniej popularne zabiegi. Zniżka 10 czy 15% na wybrany zabieg w danym dniu pomoże ci zwiększyć ruch i zainteresowanie usługami. Pamiętaj o tym, by ogłosić ją na wszystkich swoich stronach social mediach, żeby klientki koniecznie się o nich dowiedziały. Doskonałym pomysłem są także sms-y świąteczne z zachęceniem do skorzystania z limitowanych usług. Jeśli masz dużą bazę klientów to możesz skorzystać ze specjalnych platform, takich jak SMSapi, które pomagają w automatyzacji wiadomości.
Nie tylko okres przedświąteczny
Nie zdążyłaś nic przygotować na Święta? Wciąż masz jeszcze czas, by zaoferować coś wyjątkowego swoim klientkom, przynajmniej z okazji Sylwestra lub oferty noworocznej, np. Nowy Rok – Nowa Ty! Wspominane przez nas zabiegi mogą być wykonane nawet na kilka dni przed rodzinną kolacją lub nawet po Nowym Roku. Zobacz kosmetyki profesjonalne , akcesoria do masażu i inne produkty na naszej stronie, które zainspirują cię do stworzenia własnej świątecznej oferty.